چه کسی میگوید گرانی شده است؟...

ღ☂☂کلبه تنهایی من☂☂ღ

خودمان را باجمله " تا قسمت چه باشد" گول نزنیم قسمت " اراده" من و توست...!!!

چه کسی میگوید گرانی شده است؟...

 

چه کسی میگوید که گرانی شده است؟؟

 

دوره ی ارزانیست!!

 

دل ربودن ارزان...دل شکستن ارزان

 

دوستی ها ارزان است

 

دشمنی ها ارزان!

 

چه شرافت ارزان!

 

تن عریان ارزان....

 

آبرو قیمت یک تکه ی نان!

 

و دروغ از همه چیز ارزانتر!

 

قیمت عشق چقدر کم شده است!

 

کمتر از آب روان!

 

و چه تخفیف بزرگی خوردست

 

قیمت هر انسان !

"دکتر علی شریعتی"



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت10:23---28 آبان 1394
گرونی نشده که من چن سال پیش رفتم مغازه گفتم بابت 2 هزار تخمه بده واسم یه نایلون رو پر پر کرد امسال رفتم زنه گفت جیب مانتو تو بده تخمه بریزم گرونی شده حالا
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ تو دلت دختر قربونت شم من همیشه بیا اینجا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 آبان 1394برچسب:چه کسی میگوید,دوره ارزانیست,دل ربودن,دل شکستن,دوستی,دشمنی,شرافت,ابرو,دروغ,عشق,انسان,ارزان, ] [ 10:3 ] [ ♥☂Sogand☂♥ ]

[ ]